مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | شهید علیرضا غدیری

  • کد خبر: ۱۰۳۷۴۴
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
روایت عاشقانه‌های شهدای ورزشکار | شهید علیرضا غدیری
از اندام و هیکل درشتش می ‎شد حدس زد که ورزشکار است. علیرضا جوان، ورزش دوست فریمانی، در رشته کشتی فعال بود و بار‌ها روی تشک، پشت حریفان را به خاک مالیده بود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ از اندام و هیکل درشتش می ‎شد حدس زد که ورزشکار است. علیرضا جوان، ورزش دوست فریمانی، در رشته کشتی فعال بود و بار‌ها روی تشک، پشت حریفان را به خاک مالیده بود. او مردانگی و غیرت و اخلاق را در همین عرصه ورزشی آموخته بود. علیرضا در سحرگاه ۹ مرداد ۱۳۴۲ در خانواده‌ای متدین و معتقد در شهر فریمان متولد شد. خانواده کانون روشنایی بخشی بود که توانست زبان و قلب این کودک خردسال را با قرآن و مفاهیم والای کتاب الهی آشنا کند.

با وجود سن کم و قبل از ورود به دبستان، در امر کشاورزی و دامداری به پدرش کمک می‌کرد. با رسیدن به سن تحصیل، وارد دبستان آیت ا... طالقانی شد و دوران ابتدایی را با موفقیت به پایان رساند. سپس با راهنمایی پدرش وارد مدرسه دکتر شریعتی فریمان شد و تا پایان مقطع راهنمایی در این مکان به تحصیل ادامه داد. او هم زمان با اوج گیری انقلاب در راهپیمایی‌ها و تظاهرات علیه رژیم شاه فعالانه شرکت کرد.

با رسیدن به سن خدمت سربازی، قصد رفتن به خدمت سربازی را داشت و به همین دلیل برای آموزش عازم شهر بیرجند شد. پس از آن در چندین نوبت از سوی ژاندارمری سابق، در مناطق عملیاتی حاضر شد تا اینکه سرانجام یک هفته مانده به پایان خدمت سربازی اش در ۱۲ آبان ۱۳۶۳ ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه صبح در پادگان روستای قمطره واقع در استان آذربایجان غربی بر اثر سانحه به شهدا رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->